Tema: Re: mocas nekaltybes praradimui
Autorius: Mohammedas
Data: 2009-03-02 18:42:26
motociklas ne automobilis,- jei priziuri tures- visada verte, aisku ji kris,
bet imho ne taip kaip automobilio.
rekomenduociau koki lengvesni enduro pasiziureti, na ir miestui aisku hobby
padangas uzsideti, nu tipo supermotiniai slikai tik 19 ir 21 coliu :) pamenu
kadaise (pries 2 metus :) pirkau ir pirmakart atsisedau (neskaitant kad
pries 12metu klasiokas ismokino su eMKe vazinetis tai max pusvalandis
praktikos) ant xt600 ir po jo ant sunkesnio ir silpnesnio manes niekas
nenuvarys.

--
supermoto.lt