Tema: Re: Honda Varadero/Suzuki DL
Autorius: BigBroTheR
Data: 2009-01-28 20:44:03
va mano pusbrolis kelione su varadero apturejo i ukraina. tikriausiai
sutiksit kad keliai - ne skandinaviski.
http://www.enduroclub.lt/forumas/viewtopic.php?t=931&sid=c7606c0201484cecc1fa9606ade7aa4f

o ir vasara su savo varaderu bandziau "endurint" su klubu miske,kur po
nukritusiais lapais slepesi slapias juodzemis.rezultate - batonas po 300
metru. nieko tokio. tiesa endurininkai mane juokais BENZOVOZU vadino ;)

varaderui zvyrkelis kokiu yra dauguma leituvoje -veini niekai,net su
pusplikem MIchelin anakee padangom. 100-110 vaziavau.
Yra ir vienas varadero stabdziu ipatumas - stabdant galiniu stabdziu -siek
tiek stabdo ir priekis, zvyre tai nelabai gerai.