Tema: Re: Honda Varadero/Suzuki DL
Autorius: Kantega
Data: 2009-01-22 20:10:54
Ačiū už paaiškinimus.
Šeip aš gyvenu Vokietijoj, Miunchene ;) tai iki rimtesnės bekelės reiks keliauti pakankamai ilgai...
Turbūt pakaks apsiriboti vokišku variantu, nes daugiausia taip ir važinėsiu....  bo žvyrkelių čia paprasčiausiai... nėra :(

"ezhiukas" <aaa@bbb.cc> parašė naujienų pranešime:gl919m$pp7$1@trimpas.omnitel.net...