Tema: Re: Honda Varadero/Suzuki DL
Autorius: Dy Dy
Data: 2009-01-19 20:45:44
o taip ant varadero jau uzsideges buvau,hm na kiek to zvyro bus neaisku
siaip keliai juk asfaltuoti daugumoj ,bet norisi va tokio viduriuko didzia
dauguma manau norvegijos keliais asfaltu tarp miestu tektu uzint tad vat ir
mastau cruiser ar touring bet tai beveik tas pats.  Na enduro gryno kaip ir
ner poreikio baisu uzsikrest juo :)hardas kaip varadero toks maniau
viduriukas butu .