Tema: Re: Apple Keychain
Autorius: bat0nas
Data: 2020-10-01 09:36:43
On 2020-10-01 09:11, Lawrence Jamieson wrote:

> Gal dėl to, kad jis duodamas kartu su OS, labai gerai integruotas į iOS
> ir macOS ir dwl to nereikia dėl jo sukti pautų?

Pautų nereiktų sukti ,jeigu būtų patogu naudotis. Dabar - nepatogu naudotis.

> Ne. Juk ten automatiškai išsaugo tuos slaptažodžius. Man dar neteko
> pridėti pačiam nei vieno slaptažodžio.

Tai kad be naršyklės slaptažodių yra N+1 kitų avejų (kortelių pin'ai,
kortelės, asmens kodai, diegimo raktai, recovery raktai, sertifikatai ir
krūvos krūvos kitų dalykų).
Jeigu neteko - naudoji labai siaurai.

> Nelabai supratau apie ką tu čia...

Atsidarius macbook'e norimą slaptažodį - ten yra laukas Kind ar tai
Category (nepamenu). Ir tas laukelis yra atviro teksto, o ne kategorija,
pagal kurią vėliau eitų filtruoti.

> Tai turbūt jų ir nėra. Nu ir gerai. Kai jie yra, tai man tikras galvos
> skausmas būna visas tas tvarkingas katalogizavimas, rezultate vistiek
> vos ne visi slaptažodžiai (arba kiti dalykai) nukeliauja į kokį nors
> Misc, Kita ir pan. Makuose ir telefonuose reikia priprasti naudotis
> paieška, ji yra visur ir veikia filtravimo principu - daug efektyviau ir
> greičiau, nei katalogizuoti ir paskui naršyti tarp katalogų.

Pas mane įrašų yra šimtų šimtai.
Jei nėra galimybės dėti į katalogus arba kategorijas bent jau esmines
(namai, bankai, programos ar pan.)... nelabai suprantu, kaip naudotis :)

> KeyChain. Kiti tik tada, jei reikia crossplatformiškumo. Man patiko
> enpass, jei netenkintų KeyChain, tai turbūt jį naudočiau.

Ačiū.
https://www.enpass.io/pricing/
Fainiai, kad naudoji savo cloud'us. Nefainiai - kaina už permanent
licenciją.