Tema: Re: Apple Keychain
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2020-10-01 09:11:28
2020-10-01 07:58, bat0nas rašė:
> Paaiškinkit, kas tokio stebuklingo yra su tuo Keychain. Niekaip
> neįkertu, kodėl jis pozicionuojamas kaip lygiavertis password manager
> šalia mums kitų žinomų.

Gal dėl to, kad jis duodamas kartu su OS, labai gerai integruotas į iOS
ir macOS ir dwl to nereikia dėl jo sukti pautų?

> Ar teisingai suprantu, kad:
> - Telefone jis neturi dedikuotos programėlės ir yra integruotas į OS'ą
Taip.

> - Telefone galima pasiekti tik per Settings'us

Taip.

> - Telefone norint išsisaugoti slaptažodį - turi eiti į 3 meniu gylius

Ne. Juk ten automatiškai išsaugo tuos slaptažodžius. Man dar neteko
pridėti pačiam nei vieno slaptažodžio.

> - Kompiuteryje kategorijos vedamos ranka (kalbu apie iCloud Keychain).
> T.y. nėra dropdownlist'o

Nelabai supratau apie ką tu čia...

> - Kompiuteryje nerandu katalogų (tik bendras sąrašas)

Tai turbūt jų ir nėra. Nu ir gerai. Kai jie yra, tai man tikras galvos
skausmas būna visas tas tvarkingas katalogizavimas, rezultate vistiek
vos ne visi slaptažodžiai (arba kiti dalykai) nukeliauja į kokį nors
Misc, Kita ir pan. Makuose ir telefonuose reikia priprasti naudotis
paieška, ji yra visur ir veikia filtravimo principu - daug efektyviau ir
greičiau, nei katalogizuoti ir paskui naršyti tarp katalogų.

> - ir eilė kitų smulkių nepatogumų.

pvz?

> Ką patarti Mac vartotojui? Naudoti Bitwarden ir panašius?

KeyChain. Kiti tik tada, jei reikia crossplatformiškumo. Man patiko
enpass, jei netenkintų KeyChain, tai turbūt jį naudočiau.