Tema: Re: Na ka, RAZR HD bus visai galima pirkt :)
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-07 09:31:27
On 2012.09.06 16:45, padugne wrote:

> Ka darysi kai iphone perlips 4"? Pataps okei?

Na galejai pasakyti dar kad kaip Apple fanatikas sauksiu kad toks ekranas idealus:) Bet pakartosiu
ir tau, dar gerokai iki gantu apie iPhone 5 sakydavau kad max ka galiu toleruoti tai 4".

> Iphone5 ekranas beje pagal vartojimo (ne)patoguma defacto bus didesnis nei tradiciniai 4" ekranai,
> nes siauras-ilgas. Ir pagal korpuso ilgi beveik nesiskirs nuo htc one s.
>
> Zodziu - prasau, tavo pageidaujamas telefonas: htc one s. Metalas, keramika, hiendiniai viduriai,
> sense ir dydis kaip pas 4" iphone :)

Kas del One S, tai ragelis nera topinis:), i ploti 7mm platesnis (MAN netinka) i ilgi cielais 16mm
didesnis (dar labiau baisu). Kaip ir sakau, iPhone 5 man imponuoja tas, kad i ploti visai nedideja,
bet niekas nezino, gal jis man pagal dydi ir nepatiks, kai gyva isvysiu. Tikrai nebus taip kaip tu
manai - kad pamatysiu ir susileisiu:) Be to is praktikos su HTC - nu nemoka jie normaliu dinamiku i
savo telefona ideti, o as noriu kad telefonas graziai ir garsiai skambetu ir speakerphone kokybe
butu puiki. Nebent paskutiniuose modeliuose kazkas pasikeite, iki tol buvo grynas shudas.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!