Tema: Re: Na ka, RAZR HD bus visai galima pirkt :)
Autorius: Caponi
Data: 2012-09-06 13:56:48
"locked" <mmr@centras.lt> wrote in message news:k29tka$2jt$1@trimpas.omnitel.net...

> apie priezastis tai galima nesunkiai pamislyti.. pvz neretai useriai pasigamina toki aparatuka,
> del kurio paskui ilgai (ilgiau) neperka naujai isleisto :)

Bet tokiu yra labai maza dalis, o i internetus anie leidzia daug atsiliepimu, mol Razr dabar sudas,
bo rakintas bootloaderis, niekada gyvenime daugiau Motorolos nepirksiu - rezultatas gali but is
tiesu, kad tokie ne tai kad ilgai naujo aparato nepirks, bet ir visai i to gamintojo produkcija
neziures, plius atsiras dar, kad ir nedidele, dalis tokiu, kurie net nelabai suprasdami apie ka eina
sneka perskaitys, kad Motorola sudas ir jos pirkt nereikia. Ar tai i nauda gamintojui - nezinau, man
rodos, kad nelabai.

> nu arba tokiu budu gamintojai nusprendzia apsaugot zemesnio lygio hardwara nuo ne visai tinkamo
> panaudojimo. realus pavyzdys - gan placiu ribu radijo skanerio "pasigaminimas" is pigiausio tv
> tunerio..

Nu tai is bet ko, panaudojant baze, daug ka pasigamint galima, bet snekant konkreciai apie
bootloaderi as jokiu gresmiu nematau, is esmes cia visokiu supistu Verizonu salygu diktavimas, tik
biski abydna, kad del to kencia ir, tarkim, Europiniai uzeriai aparatus pirke retailiniais kanalais
ir net ne JAV rinkai skirtus (Europiniu dazniai kiti)...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi