Tema: Re: Na ka, RAZR HD bus visai galima pirkt :)
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-07 09:21:46
Sakau gigantomanija:) Jei matei mano ankstesnius postus kada - visada sakydavau kad man max. 4" dar
tinka, nu sorry, bet pas android nerandu nei vieno man patinkancio ragelio nevirsijancio 4":( iPhone
tu 4" kaip ir nevirsyja. Aisku tampa panasesnis i distancinio valdymo pulteli, bet i ploti is vis
neissiplecia todel ir toliau galesiu valdyti ji viena ranka. Ir is vis dar klausimas ar pirksiu, nes
4S neturejo nieko tokio kas butu mane priverte migruoti is 4, idomu kaip bus su sekancia versija. Ir
bent man asmeniskai tikrai atrodo juokingos tos lopeteles ir ypac ju naudotojai, aiskinantys kaip
patogu tokius telefonus nesiotis ir jais naudotis:) Bet cia jau kiekvieno skirtingi isitikinimai ir
skoniai.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!