Tema: Re: Root
Autorius: bat0nas
Data: 2012-07-16 16:49:40
Tikrai patikrintas, veikiantis, normalus ir išbaigtas yra Titanium Backup.
Tą galiu rekomenduoti ranką prie širdies pridėjęs :D

Kaina yra labai maža palyginus su tuom, kiek jis man sutaupė laiko :D

"rauberis"  wrote in message news:ju13f2$fea$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tas tinginys, sakau jau dvi paras krusasi ir jau atrodo darosi ekspertu
po truputi:) O kas zmones gydys?

Radau ir as del msecure backupu ir ji galima padaryti ir i SD korta ir i
drobboxa iskart.

Aciu
Rimai