Tema: Re: Root
Autorius: Rimas
Data: 2012-07-16 08:44:39
2012.07.16 08:00, VNO rašė:
> kitaip sakant - root'as reikalingas tiems, kas megsta gylias saknys knisti :)
>
> aisku reikia dometis, bet as nepagaunu-kam tas back'upas reikalingas, jei mano acc info ir kontaktia ir atip google acounte guli.
> nebent yra daug nustatymu, kurie yra svarbus.
> nors dabar nezinau kas tokios svarbaus gali buti.
>
> VNO

Matai, kaitaliotum rom'us tai tikrai užpypintų kiekvieną kartą viską per
naują installint, susidėliot ir pan. Man rom'ų kol kas nereikia, bet
keikiuos iki šiol, kai updatinant where'is my water, nesiinstalino
nupirktas updatas. Vienintelis variantas - reset data. O tai reiškia,
kad iki visų kitų naujų lygių turi pereit senus. Tai kokia mėn šikane
sėdėdamas kasiausi iki tų naujų levelių, nes senus žaist nelabai ir
įdomu :) Aišku čia juokinga priežastis, ne bet mane davedė... Tai va,
vakar vakare ir nu'root'inau.