Tema: Re: Root
Autorius: bat0nas
Data: 2012-07-16 15:17:56
Sąžiningas atsakymas: jei įrenginio nemodifikuosi (custom recovery, kernel,
root ir t.t. ir pan.) - atnaujinimai iš gamintojo (Samsung Tavo atveju?)
vaikščios tvarkingai, visi nustatymai/aplikacijos/nuorodos/langai/fono
paveiksliukai ir pan. - išliks.

Jei žadi kažką modifikuoti - susitaikyk, kad teks daug skaityti ir aiškintis
niuansus kiekvieno atnaujinimo metu :D

"rauberis"  wrote in message news:ju0mlg$uit$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, dabar man pasakykit saziningai:)

Prasikrusau dvi paras kaip prie naujo kompo kol perziurejau puse google
play, perskaiciau review ir prisidejau visokiu manau
"reikalingu"programulku. Is seno jaunuolisko iprocio beveik visas dejausi
pro atristas, pirkau zodyna. Persikeliau kontaktus, messagus, notes,
passwordus is nokijos programos "handy safe", susikuriau ringtonu. Viska
susideliojau pagal tvarka: plejeriai viename lange, pokalbiu programos
kitame ir tt..

Tai dabar, jei atsiras nauja telefo firmware, kurios aplamai neisivaizduoju
ar siaip sulauksiu (kies kaip zinot nemazai kam paraso, kad nepalaiko to
tel), o oru vel neaisku kada pasirodys, tai ka viskas bus cystai istrinta ir
vel pisiuosi dvi paras? Nerootinau neturedamas patirties to tel is karto.

Padariau backupa per samsungo Kies programa. Ar to backupo neuzteks, kad
galeciau bent atstatyti suainstalintas programas, emailu acc ir tt.. Px ,
kad neatstatys kazkokiu zaidimu lygiu, man svarbu, kad atstatytu programas
ir ju nustatymus.

Aciu
Rauberis