Tema: Re: In your face, Pixel'iai
Autorius: Bronco
Data: 2020-09-05 03:20:48
On 2020-09-04 18:30, G.K. wrote:
> One plus jau nuo pirmų savo modelių skelbėsi "flagman killer" ir gamino
> flagmanus. Ne nuo 8.

Flasgship killer, ne flagman.

> Pirmi modeliai apskritai buvo platinami tik siauram rate ir taip
> paprastai kaip dabar jų nebuvo galima nusipirkti.

Ar esi matęs, pvz., Game of Thrones? Ten buvo toks personažas, vardu
Jaime Lannister, tai jis buvo vadinamas "Karalių žudiku". Ir žinai kas
šiame kontekste buvo keista? Vadovaujantis tavo logika, jis turėjo pats
būti karaliumi :]

Bet, deja, būti kažkieno žudiku visiškai nereiškia, jog esi tokio paties
rango kaip tavo žudymo objektas. T.y. karalių gali nužudyti net jo virėjas.

Oneplus stengėsi išrankioti aktualiausias "razinkas" iš to, kas jų
manymu buvo aktualiausia topiniuose telefonuose ir sutaupyti ant to, kas
jų manymu neturėjo lemiamos reikšmės renkantis telefoną. Būtent todėl
tai tik buvo gana protingai sukergtas techninių specifikacijų ir savybių
rinkinys, bet tai niekad nebuvo tikrasis flagmanas.

Ką ten flagmanai, oneplus pagal bendrą kokybę negalėjo konkuruoti net su
Nexusais, kuriuos guglas niekad net nepozicionavo kaip topinius sprendimus.

Oneplusai niekad neturėjo topinių kamerų, geriausių korpusų, nebūdavo
sertifikuoti nuo drėgmės ir dulkių ir t.t. ir pan.. Jei juos vadinti
flagmanais, tai tada reiktų flagmanu vadinti ir Pocophone F1 :]

Pirmasis ir vienintelis (iki šio momento) Oneplus šūvis į flagmanų
daržą, tai dabartinis Oneplus 8 PRO. Vykęs tai šūvis ar nevykęs,
kategoriškai nieko neteigsiu, bet mano manymu, tai ganėtinai
prieštaringas gaminys. Bent jau už tą kainą, kurios prašo Oneplus. IMHO.