Tema: Re: In your face, Pixel'iai
Autorius: Bronco
Data: 2020-09-03 22:51:31
On 2020-09-03 22:00, bat0nas wrote:

> Na cmon.. ne apie tai yra mano žinutė.
> Tai ir arkliui aišku, kad ne dėl GUI perkam telefonus.

Tai aš pakomentavau tai, ką palikau cituodamas, o ne pagrindinę tavo
posto mintį, kurią tuoj žiūr. žemiau sudaužysiu. Greičiausiai kojomis :]

> Mano žinutės žinutė: stock Android sucks. Ir tą jau sako OnePlus'as,
> kurio User Experience'ą ilgą laiką gyrė kaip artima Vanilla Android'ui.

Tu pats Oneplusą su Oxygenu esi rankose laikęs? Jei esi, tai tik pusė
darbo. Antra pusė, ar turi laikęs rankoje Pixelį? Žinok, dviejų atsakymų
"taip" aš nepriimsiu, nes tada tu net nebūtum tokio posto pakūręs.

Oxygeno GUI su stokiniu androidu turi kažką bendro tik to straipsnio
rašytojo fantazijose. Vienintelis iki šiol jų bendras bruožas tebuvo
minimum bloatware.

Pixelių pas mane visur namie pribarstyta, porą oneplusų irgi turėjau,
kurių paskutinis 7T, tai žinau apie ką kalbu. Tai visai kitoks GUI.
Aišku, neiškraipytas taip smarkiai kaip pas Samsungą ar kokį Xiaomi, bet
pakankamai skirtingas, kad jų nesupainiotum tarpusavyje.

O dėl paties oneplus, jis aplamai keičia visą strategija iš "cheap
flagship killer" į  "i wanna be a new samsung", tad nėra čia ko daryti
kažkokių išvadų apie pixelį, nes tema visai net greta pixelio nestovėjo.