Tema: Re: In your face, Pixel'iai
Autorius: Bronco
Data: 2020-09-02 15:29:47
Tu iš viso pažįsti ką nors, kas telefoną renkasi pagal jo GUI? T.y. tu
pats samsungus pirkaliojiesi tik dėl Samsungo GUI?

Man asmeniškai iki lemputės Samsungo GUI, nors tu turbūt mane
klasifikavai kaip "Android puristą". Net Samsung bloatwaras man neturi
lemiamos įtakos renkantis, nes su bloatwaru aš susidoroju per pirmą
pusvalandį ant bet kurio Samsung telefono ar tableto ir apie jį pamirštu.

Mano naudojamas "GUI", net ir ant Pixelio, nėra joks Android GUI, o
standartiškai visur ir visada - Nova Launcher. Kokios ten mygelių formos
užuolaidėlėje vieno ar kito gamintojo aparatuose, tai tegul jaudina tik
perfekcionistus, man gilus dzin. Settinguose irgi sunkiau susigaudyti
būna tik pirmas 5-ias minutes, o paskui dzin.

Samsung telefonų aš neperku ne dėl GUI, o dėl to, jog topiniuose
modeliuose jie naudoja lenktus ekranus ir dar visa tai paskanina
exynosais! Tuo tarpu Samsungo tabletams aš neturiu jokios alergijos, o
kaip tik juos mėgstu ir vien juos naudoju, bent jau paskutinius 5+
metus. Tad jau vien ši vieta visiškai sugriauna tavo naudotojų
klasifikaciją :)

On 2020-09-01 11:00, bat0nas wrote:

> - Tie, kas nematę padoraus UI
>
> Bet absoliuti dauguma yra tretieji.

Absoliuti dauguma yra tie, kurie iš viso neskiria vieno GUI nuo kito ir
net nesuka sau kabančių dėl bloatware. Telefonus visi renkasi pagal jo
hardwarą (spec. skaičiukai, kamera ir pan.), kainą ir grožį. Viskas. O
paskui tiesiog naudojasi appsais, kuriuos galima suinstaliuoti į visus
telefonus vienodus, nepriklausomai nuo jo GUI.

Tokių kaip tu, kurie žavisi vieno gamintojo UI, yra vienetai :)