Tema: Re: nu ku.. betatestinam 4.1.
Autorius: Toxis
Data: 2012-07-19 19:01:26
pas mane vis dar wirelessas bludyja, po uzhmigimo po kurio laiko rodo kad
wifi prisikabines, bet ineto nera - su taskeriu pasidariau, kad atjungtu ir
ijungtu wifi su kiekvienu ekrano ishjungimu/ijungimu :(

"klaustukas"  wrote in message news:ju8902$t3$1@trimpas.omnitel.net...

Google Now - visai fun - tiek voice, tiek tie card'ai, nors mano
elementaraus public transport route'o taip ir neismoko, oru cardas dingsta
ir atsiranda kada nori (kontroliuoti nelabai gali), o cardas, susijes su
sportu yra visiska nesamone. mol as dabar turiu 20 kartu googlinti real
madrid, kad kazkas nusprestu, kad man reikia real madrid sporto card'e -
rankytemis susivesti neleidziama. zodziu, dalis dalyku galetu buti
naudojami, bet padaryti taip, kad nemaza dalis zmoniu ju nenaudotu.

mane sekmingai vis dar knisa mailo aplikacija - exchange turiu
direktorijomis susideliojes, bet notification gauni tik apie laiskus, gautus
tiesiai i inbox. direktorijas turi tikrinti pats pastoviai tikrinti, nors
mailas tvarkingai pushinamas i jas tik tyliai... jusu keikiama iOS mokejo ta
bene nuo pirmos versijos.

dar pastebejimas - po 4.1.1 telefonas jau pora kartu buvo ziauriai suletejes
ir galu gale pakibes, nors viskas pure JB, be jokiu custom rom, kernel ir
pan. and ICS to nebuvo.