Tema: Re: nu ku.. betatestinam 4.1.
Autorius: padugne
Data: 2012-07-19 10:44:11
On Thu, 19 Jul 2012 08:20:53 +0200, "klaustukas" <klausiu@klausima.lt> wrote:
>mane sekmingai vis dar knisa mailo aplikacija - exchange turiu
>direktorijomis susideliojes, bet notification gauni tik apie laiskus, gautus
>tiesiai i inbox. direktorijas turi tikrinti pats pastoviai tikrinti, nors
>mailas tvarkingai pushinamas i jas tik tyliai... jusu keikiama iOS mokejo ta
>bene nuo pirmos versijos.

Tai zinoma,  microsoft su apple zymiai geresni draugai nei su google.

Neuzilgo exchange palaikymas gali apskritai prapulti, nes microsoft
motorola padave i teisma del kazkurio ju trenkto exchange patento
pazeidimo, o anie del to uzdraude visu motorolos mobilkiu importa i
USA. Situacija reikes kazkaip sprest.

--
kthxbai.