Tema: Re: nu ku.. betatestinam 4.1.
Autorius: Toxis
Data: 2012-07-18 20:54:56
pripratau prie dideliu ikonu, pirmas ispudis buvo negeras, dabar tik
taskerio ikona akis bado, kitos - viskas gerai:)

google now - pripratau, o einant su ausinem ish vis pasaka, normalus voice
dialas (senam kazhkodel nebuvo) - UBER, kai nereikia traukt mobilekos ish
kishenes norint kam nors paskambet, tiesa zhmona teko papildomai isivest
kaip wife, nes bandant kviest vardu nesupranta guglius:)
o ir vazhiuojant mashinoj isijungus telefona per line in'a patogu,
brukshteli ranka, rikteli google, tada ar call wife, ar listen to <...>.

vienu zhodzhiu viskas gerai:)

"bat0nas"  wrote in message news:ju5set$9b1$1@trimpas.omnitel.net...

Mano setup'as:    Nexus + Stock JB (keisiu į Slim Bean, kai tik pasirodys) +
CWM recovery + root + Franco kernel + Apex launcher.

Na ir krūvos pagalbinių aplikacijų JB privedimui iki padorumo (pvz Light
Flow LED'o valdymui).

-----------------------

Toxis čia skundėsi, kad notification'ai sucks.
O man jie - superiniai. T.y. jų dydis man netrukdo. O papildomas
funkcionalumas - netgi ir džiugina. Pvz kai kurie notification'ai turi ir
action button'us (pvz paskambinti ar siųsti žinutę praleistam skambučiui ir
pan.).

Po kelių dienų tokio gan smarkaus naudojimo, galima teigti, kad 4.1.1 yra
labai viskas OK. Pastebimų patobulinimų kaip ir nėra., išskyrus:
- Google Now. Bet aš jo nenaudoju.
- Notifications. Thumbs up!!
- Greitas GUI. Nežinau.. naudoju Apex Launcher, kuris pagal skirtingus
review gal net už Nova lėtesnis. Bet stock launcher - NO GO (labai jau
nekonfigūruojamas).
- Visokie maži lock screen, veido, klaviatūros, stock app ir pan.
patobulinimai - tikrai nereikšmingi, kad reiktų džiaugtis.

Visumoje - nieko revoliucinio. Džiugina tai, kad šios nerevoliucinės
funkcijos nėra taip liaupsinamos, kaip tokios pat (ir dar mažavertiškesnės)
funkcijos yra liaupsinamos kiekvieno iOS update metu :D