Tema: Re: Kazkas skambineja
Autorius: 0.5B
Data: 2020-04-26 10:46:30
užblolinus pradėjo skambint iš kažkokio automatizuoto devaiso, kuris keičia
numerius; ir kurio, po skambučio, kažkodėl nelieka skambučių istorijoj,
taigi neina užblokuot.
T2 pagalba problemos išspręst nesugebėjo.

"Linas Petkevičius"  wrote in message news:r7a0se$ci8$1@news.omnitel.net...

mano pirma motorola pries n metu man rodos jau turejo netinkamo numerio
blokavima. o is tokiu daznai skambina visokiu forexu ir panasiu briedu
pardavejai.