Tema: Re: Kazkas skambineja
Autorius: Caponi
Data: 2020-04-20 20:35:38
Nežinau, gal. Bet luditų laikais nebuvo už žmones protingesnių mašinų, o
dabar jau yra, tiksliau jau yra žmonių, kurie darosi durnesni už savo
mobiliakus/kompus/automobilius, dar kiek, ir juos pradės lenkt siurbliai
su šaldytuvais :-) Pridėkim geometrine progresija didėjančius kiekius
įvairaus plauko asmeninius pagalbininkus fizinių darbų srityse ir žmogai
gali pilnai atsiduot virtualiai realybei. Kabake prie vieno stalo
sėdintis, bet per visokius soc. tinklus tuo metu tarpusavy bendraujantis
jaunimėlis tik pradžia.
Gerai pagalvojus, aš kažkaip nesiryžčiau drąsiai statyt už žmogų po 5000
metų. Šiaip labai tikėtina, kad žmonija egzistuos, bet ar tikrai bus
labiau įgali, nei kokonuose sėdintys individai, už kuriuos beveik visą
galvojimą ir visus fizinius darbus padarys mašinos, nesu tikras.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/