Tema: Re: Kazkas skambineja
Autorius: PxYra
Data: 2020-04-20 23:57:00
per daug uzsiciklinat, mobiliasnikai portrait rezimu fotkina kitiem tokiem
mobiliasnikam kurie kitokiu devaisu nebenaudoja, visus ir per kitur tu foto
neziuri, tiesiog tinginyste pasieke tokie lygi pas juos kad net tingi
mobiliasnikus paverst sonu kad paziuret kito tipo foto
ir deja tokiu procentaliai kasmet vis daugeja, zenkliai.