Tema: Re: Ir man patarkit apie rageli
Autorius: Shadowed
Data: 2020-01-22 15:18:04
Nu ok, įkalbėjai

"[mikro]"  parašė naujienų news:r09fdv$9qb$1@news.omnitel.net...

visgi as sakyciau imk 7t pro. biski simboliskai akumas didesnis, simboliskai
cpu greitesnis. o kaina gi ten ta pati. o 3.5mm telefonuose praktiskai mire.

"Shadowed"  wrote in message news:r09aup$40b$1@news.omnitel.net...

Nu tikrai fainas tas 7Pro. O gal yra išrastas toks pats tik + 3,5 mm ausinių
lizdas ? Būtų dar idealesnis variantas.

"Shadowed"  parašė naujienų news:r09ad5$36n$1@news.omnitel.net...

Nesitikėjau, kad HTC taip prastai laikosi, bet gal dėl to, kad
nepasidomėjau. Bet kaip ilgametis HTC naudotojas esu pilnai patenkintas
ragelių veikimu. Dabar pažiūrėjau tą 7pro, visai gerai atrodo. Tas 7Tpro ne
tiek daug skiriasi nuo 7Pro, nebent ta maklaren imt :D BEt ne ant tiek
snobas, tai apseisiu.

"[mikro]"  parašė naujienų news:r090v2$me3$1@news.omnitel.net...

tai, kad htc su visokiais ten sony mirties patale jau. dar nemire tik del
to, kad aparatai gyvybe palaiko is serijos. htc tai apsoliuciai ragai:) tai
jau I situs brendus ziuret kazkaip nlb. tai gal I koki oneplus 7t - t7 pro
pasiziurek. samso note 10+ irgi variantas, arba jei tinka ir patinka htc
turimas, su salyga, kad dar ne senas modelis, pasikeisti ekrana. ne karve
turetu gi kainuot...

"Shadowed"  wrote in message news:r08oln$bup$1@news.omnitel.net...

Labo ryto visiems ir skanios kavos :D

O prie kavos noriu ir patarimo. Dabar turimas HTC U12+ biškį apturėjo ekrano
skilimą, tai galvoju reik ta proga atsinaujint. Koks ragelis šiam momentui
būtų geresnis už U12+ ? Gal koks kitas HTC flagmanas jau pasirodęs ? Gali
būti didesnis ekranas, gal ir batareika bus talpesnė, kamera gera
reikalinga, USB-C su greitu krovimu. Biudžetas iki kokių 800-900. Ir būtinai
Androidas. HTC nebūtinai, bet man kažkaip visai patinka jų rageliai.