Tema: Re: Ir man patarkit apie rageli
Autorius: Shadowed
Data: 2020-01-22 15:17:11
O kas ten per lašas vidurį ekrano ?

"shadow"  parašė naujienų news:r09fho$9vh$1@news.omnitel.net...

"Shadowed"> Wrote in message> OnePlus 7Pro aprašymas patiko. Toks visai
neblogas upgreidas, kad ir nedidelis, bet ekranas didesnis

   -yra seimoj,naudojamas nuo pat atsiradimo, jokiu nusiskundimu.
Nors man labiau prie dusios 7t. Ir butent del ekrano. Uzlenkti pro krastai
vizualiai ji (ekrana) daro didesniu, bet realiai sumazina. Man nepavyko
apsiprast su atspindzius gaudanciais krastais.
Savo ruoztu t nervina 'lasu' vidury ekrano. Bet cia viskas paprasciau-yra
galimybe ji paslepti. Nors siaip kamera t variante kiek geresne (nors man ir
neaktualu).
Realiai tai vieninteliai subjektyvus minusai, daugiau nera prie ko prikibt.
O uz savo kaina kaip ir be konkurencijos

--
shadow