Tema: Re: Re:Ir man patarkit apie rageli
Autorius: Shadowed
Data: 2020-01-22 13:01:27
OnePlus 7Pro aprašymas patiko. Toks visai neblogas upgreidas, kad ir
nedidelis, bet ekranas didesnis ;)

"shadow"  parašė naujienų news:r08v3c$k3q$1@news.omnitel.net...

"Shadowed"> Wrote in message>Koks ragelis šiam momentui būtų geresnis už
U12+ ?

   -praktiskai bet koks (ypac uz tiek babkiu)

>Biudžetas iki kokių 800-900. Ir būtinai Androidas.

   -pasirinkimas cia platus, bet tuo paciu ir sudetingas.
Pirmiausia persasi 1+ 7pro arba 7t (priklausomai nuo front kameros/ekrano
ypatybiu). Optimalus pasirinkimas uz savo kaina.
Bus siulanciu samsunga, bet cia jau kitokie prioritetai (is mano varpines -
daugiau jaunimui)...

--
shadow