Tema: Re: ragelis iki 400Eur
Autorius: 4r
Data: 2019-11-25 09:49:45
Rašo kad išsiunčia per 2 savaites, jei ilgai temps guma, aš jam pats ragus
atsatatysiu, cancelinsiu ordery ir iš naujo užsakysiu Black Friday kaina...
:)

4r

"Bronco"  parašė naujienų news:qr8vqu$66j$1@news.omnitel.net...

On 2019-11-22 11:46, 4r wrote:
> Sveiki
>
> gal galite pakomentuoti Aliexpress tokį užrašą?
>
> Awaiting Shipment
> Will be shipped within: 38 days 1 hours 20 minutes
>
> Čia reikia suprasti kad siuntinys dar neišsiųstas ir kažko laukia??

Neišsiųstas. Užrašas reiškia, jog šis pardavėjas sau pasilieka teisę
išsiųsti prekę per tiek laiko.

Atvirai pasakius, aš dar su tokiu nuostabiu išsiuntimo terminu
nesusidūręs :] Nebent čia tu pats jo paprašytas iki tiek extendinai.
Dažniausiai būna 2 savaitės.

Va, vienas gudrus Ali seleris irgi nesugeba man siurblio išsiųst,
prašinėja, jog extendinčiau processing time dar porai savaičių. T.y.
pirkta 11.11 ir jis privalėjo per dvi savaites išsiųsti, dar beveik tris
dienos tam liko.

Tai aš jo prašymus ignorinu ir extendint neskubu, lauksiu paskutinės
akimirkos, nefig čia jam padėt. Nes kartais būna, jei nepuoli pratęst,
tai paskutinę akimirką išsiunčia, o jei pratęsi terminą, tai garantuotai
dar lauksi. Kelis kartus man tokia strategija pasiteisino.

O tau nežinau ką patart. Rašyk gal jam, klausk kada realiai išsiųst
planuoja, nes tas užrašas nebūtinai reiškia, jog tiek laiko praeis iki
išsiuntimo, gali nors ir rytoj išsiųst, jei ten normalus pardavėjas. Tik
kad šiek tiek įtartina, jog tokį terminą jis nustatė... Čia dar kol
gausi, tai jau gali rinkoje ir Oneplus 8 pasirodyt :]