Tema: Re: ragelis iki 400Eur
Autorius: Spakainas
Data: 2019-11-21 13:38:15
Turiu dar namie 1+ 3T, jam jau gerokai virš 3 metų, dukrai atidavęs,
žaidžia. Pavarčiau čia kažkada, pamaigiau - nu viskas gerai veikia.
Žmonos huawei mate 10 pro jau jaučiasi kad pastabdo vietom,
"nebeskraido", nors realiai jis kaip ir naujesnis ir krūtesnis
(brangesnis) už 3T.
Sūnaus pocophone dar vis skraido, nors ten jis tieeeek visko
priinstaliuotas ir primaigytas, kad nu nafig :)