Tema: Re: ragelis iki 400Eur
Autorius: 4r
Data: 2019-11-18 12:08:28
O kinietiškoje versijoje ar yra lt kalba? ar čia nesusiję?

kaip dabar kokį dealą rasti? nes dabar € 405,30 (standard package)8/128gb -
siuntimas 41-52dienos..

Gal kas zinote ar galima is aliexpress veliau invoice paprašyti? kad
pakabinti rageli ant imones?

4r

"Bronco"  parašė naujienų news:qqmd1j$o1j$1@news.omnitel.net...

Dar iki 50 eur pridėčiau ir jamčiau Oneplus 7T 8/256 iš kiniečių.

Nors per 11.11 galima buvo paimt už 412 eur. Net buvau įsimetęs į
krepšį, bet paskaičiau rusų bazarus, jog ten didžiulis anšlagas šiam
modeliui, todėl gudrūs kitaicai pardavė gerokai daugiau aparatų nei
turėjo sandėliuose, o planuoja gaut naujus ir išsiųsti tik už 10-15
dienų, todėl susilaikiau. Na bet 11.11 jau baigėsi, tai greit
susitvarkys tiekimas...

p.s. Oneplus 7T kinietišką versiją galima pirkti drąsiai, nebūtina
permokėt už EU ar International, nes visi bandai veikia, niekas prie
nieko nepririšta.