Tema: Re: kinai apsuku nemazina
Autorius: Bronco
Data: 2019-06-10 17:35:06
On 2019-06-10 14:31, Spakainas wrote:
> Na ta imtis iš tamstos pavyzdžio jaučiu kad niekinė - jei tik atsirastų
> ženklus poreikis, gamintojai tikrai išleistų kelis modelius be kameros.

Dėl to aš ginčytis neplanuoju, tiesiog pasidalinau pamąstymais. Tikslios
statistikos vis tiek neturime. Bet tie žmonės, kuriems ta priekinė
kamera nafig nereikalinga, tikrai turi pagrindo paburbėti, nes dėl jiems
nereikalingo daikto papildomai nukentėjo telefonų ekranai. Tai dabar
priedo prie nereikalingos kameros dar gauni ir notch ar skylę ekrane,
arba kokį nors įmantrų ir nepigų mechanizmą jos vartymui, išlindimui ir
pan. ir už tai dar susimoki.

p.s. šiuo metu palankiausiai žiūriu į išlendančios kameros variantą, nes
lieka sveikas ekranas.