Tema: Re: kinai apsuku nemazina
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-06-07 23:14:42
On 6/7/19 22:00, Bronco wrote:

> Būtent. Nes dabar kad tos kuinios priekyje nebūtų, reik pirkti telefoną
> su ja išlendančia ar besivartančia ir už tai dar susimokėti nemažus
> pinigus. Man net kyla kartais klausimas, koks procentas žmonių (ne vien
> jaunimėlio) jas naudoja pagal paskirtį. Įtariu, pasiaiškinus procentus,
> gal gautųsi, jog čia reikia atskirų telefonų modelių selfių mėgėjams, o
> ne didžiajai masei naudotojų. Nebent pas azijiečius gal kitaip.
>
> Pvz. aš gyvenime ne vieno selfio nenufotkinau, tiksliau jei ir fotkinau,
> tai tik kameros patikrinimui ir iškart ištryniau. Ir tik du žmones
> [...]

Nas irgi. Bet gamintojai siaip turi labai tikslius duomenis apie tokiu
dalyku naudojima ir matomai tokiu vartotoju netruksta. Kitaip visi imtu
kist vis pigesnius ir prastesnius modulius bet su dafiga popieriniu
megapukseliu. Kad spekai butu grazus.

Ai, jo, ir dar influenzos kiausiniais apmetytu. Jie ten jau ir dabar
skeryciojasi, kad matot neuzteks 100000-inio kameros iskisimo mechanizmo
resurso. Ir dar kad krentant gali nuluzt. Galima pagalvot, kad telefonas
90% vartojimo laiko yra stirsancia priekine kamera.