Tema: Re: kinai apsuku nemazina
Autorius: Spakainas
Data: 2019-06-10 14:31:05
Na ta imtis iš tamstos pavyzdžio jaučiu kad niekinė - jei tik atsirastų
ženklus poreikis, gamintojai tikrai išleistų kelis modelius be kameros.
Na ir šiaip, jeigu net tik kelis kartus per metus jos prireikia, vistiek
geriau kad būtų nei kad nebūtų. Aš irgi ypač retai ją naudoju, bet
kartais prireikia. Nežinau kaip reiktų išsisukt be jos - jei būtų du
identiški tel, vienas be kameros ir pigesnis ant 30-50 eur, aš vistiek
pirkčiau tą su kamera.