Tema: Re: Pablevyzgokit apie Pocophone F1
Autorius: [mikro]
Data: 2019-02-20 09:48:29

"Bronco"  wrote in message news:q4h6fa$tlp$1@trimpas.omnitel.net...

On 2019-02-18 10:13, [mikro] wrote:
> nuo sausio pradzios tampausi mate 20pro. per pusantro menesio taip prie jo
> ir nepriprantu, cpu lyg ir greitesnis, nors jau su 845 lyginant nieko
> app'suose nesijaucia, bet pats huawei interfaisas nxnx letumo. norisi mest
> I siena ir atgal pasiimt oneplus 6.

Tai va čia pats ir įrodei, jog proco gretis tik dalis istorijos. Ant
popieriaus tie visi kirinai ir exynosai super greiti, testai tai parodo,
o realiai naudojant lenda visokie freezai, trukčiojimai.

vat ilgiau su kirinu tai tik dabar susiduriau, o su exynosais jau senei
groupse sakiau, kad nx. man samsungai veikia netaip kaip reikia, ir mikro
lagai visokie pasimato. juo lab, kad yra teke tureti lygegreciai s7 su qc sd
ir su exynosu.

O dėl 820/821 vs 845, tai gali gautis kartais ir paradoksali situacija,
jog prie tam tikrų aplinkybių 820-as veiks greičiau, nei 845-as. Ir tai
įvyks ne dėl brutalios single ar multicore spartos skirtumo, kuris pas
845-ą, be abejo, negali būti prastesnis, o dėl pačio chipseto
architektūros. 820/821 turi 4-is "sąžiningus" galingus korus, kai 845
jau sudarytas iš 8-ių, kurių tik 4-i galingi ir nėra jokios garantijos,
jog apkrova visais gyvenimo atvejais skirstoma optimaliai.

nu nieko tie sd820 silpnesnieji du korai ten ne revoliucija.

Labai dažnai ant 845-o minimaizintam appsui bus priskirtas žemesnis
prioritetas ir lėtesnis koras (-ai), todėl koks 820-as su tuo pačiu
appsu darbus atliks greičiau.

O dėl UI vartymosi, tai imant paskutinių kartų flagmanus, jų vartymosi
greičio pojūčiui naudojamas chipsetas nors ir turi įtakos, bet ją pilnai
gali sunaikinti lėtesnė naudojama flash/ufs atmintis.

taip, taciau flagmanuose nu nededa tos letos ufs, o vat I visokius sudelius
kaip sd660 mid-endo device'us, va ten tai jau visaip ir buna.

O šiaip, norite tikėkite, norite ne, nežinau kaip Oneplusas su SD820
vartosi, bet Pixel XL su SD821 vartosi lygiai vienodai su Pixel 2 ir
Pixel 3 aparatais. Bent jau aš maigiau juos visus tris ir nepastebėjau
jokio apčiuopiamo skirtumo UI vartymosi greityje. Appsai irgi startuoja
akimirksniu.

pixeliu neturiu ir neturejes, tai nieko ir neatsakysiu. kas liecia
interfaisa, oneplusuose skirtumo nepajusi tarp sd820/845, jauciasi appsuose,
elementariame fb/chrome, nekalbu apie sunkesnius

Lyg nebūtų buvę gyvenimo ir greitų telefonų 2016-2017-ais metais :)