Tema: Re: Pablevyzgokit apie Pocophone F1
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-13 23:16:20
On 2019-02-13 12:09, Lapinas wrote:
> Užtai ieškau su kuo talpesne batarke, spartos ir grafiniai
> akceleratoriai nesvarbu: multimedija ir žaidimai nenaudojami.

Tai gaunasi lengvas prieštaravimas tarp aprašytų poreikių ir
pasirinkimo. Poco tai kaip tik tiems, kuriems svarbu tik sparta, o visa
kita dzin. Nes jo batarkė lyg ir talpi, bet jo LCD ekranas ir SD845 visą
tą privalumą niveliuoja iki plius minus standartinių baterijos laikymo
rezultatų.

Jei nori tikrai ilgai grojančio nebrangaus telefono, o 3D greitis mažiau
svarbus, tai iš to paties Xiaomi gali rinktis arba naująjį Redmi Note 7
su 4000 mAh ar Mi Max 3 su 5500 mAh baterija. Pas abu žymiai efektyvesni
chipsetai, kurių pilnai pakanka viskam, apart kelių naujausių
"kiečiausių" žaidimų.

Mi Max 3 esu pasiėmęs pažaidimui, tai kartais pamirštu jį kelioms
dienoms, pasižiūriu, dar 40% baterijos turi :) Net neįsivaizduoju, kaip
jį galima nusodinti. Per dieną turbūt net teoriškai neįmanoma, nebent
nuo ryto žaidimus žaisti :)