Tema: Re: Pablevyzgokit apie Pocophone F1
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-19 17:13:46
On 2019-02-18 10:13, [mikro] wrote:
> nuo sausio pradzios tampausi mate 20pro. per pusantro menesio taip prie
> jo ir nepriprantu, cpu lyg ir greitesnis, nors jau su 845 lyginant nieko
> app'suose nesijaucia, bet pats huawei interfaisas nxnx letumo. norisi
> mest I siena ir atgal pasiimt oneplus 6.

Tai va čia pats ir įrodei, jog proco gretis tik dalis istorijos. Ant
popieriaus tie visi kirinai ir exynosai super greiti, testai tai parodo,
o realiai naudojant lenda visokie freezai, trukčiojimai.

O dėl 820/821 vs 845, tai gali gautis kartais ir paradoksali situacija,
jog prie tam tikrų aplinkybių 820-as veiks greičiau, nei 845-as. Ir tai
įvyks ne dėl brutalios single ar multicore spartos skirtumo, kuris pas
845-ą, be abejo, negali būti prastesnis, o dėl pačio chipseto
architektūros. 820/821 turi 4-is "sąžiningus" galingus korus, kai 845
jau sudarytas iš 8-ių, kurių tik 4-i galingi ir nėra jokios garantijos,
jog apkrova visais gyvenimo atvejais skirstoma optimaliai.

Labai dažnai ant 845-o minimaizintam appsui bus priskirtas žemesnis
prioritetas ir lėtesnis koras (-ai), todėl koks 820-as su tuo pačiu
appsu darbus atliks greičiau.

O dėl UI vartymosi, tai imant paskutinių kartų flagmanus, jų vartymosi
greičio pojūčiui naudojamas chipsetas nors ir turi įtakos, bet ją pilnai
gali sunaikinti lėtesnė naudojama flash/ufs atmintis.

O šiaip, norite tikėkite, norite ne, nežinau kaip Oneplusas su SD820
vartosi, bet Pixel XL su SD821 vartosi lygiai vienodai su Pixel 2 ir
Pixel 3 aparatais. Bent jau aš maigiau juos visus tris ir nepastebėjau
jokio apčiuopiamo skirtumo UI vartymosi greityje. Appsai irgi startuoja
akimirksniu.

Lyg nebūtų buvę gyvenimo ir greitų telefonų 2016-2017-ais metais :)