Tema: Re: HTC desire baterijos bedos
Autorius: Andr
Data: 2012-05-31 19:09:26

>"miashka"  wrote in message news:jq4k2m$ps2$1@trimpas.omnitel.net... Jei
>nesinori eksperimentuot su ROM'ais, galima bandyt (nebūtinai ta seka, kaip
>surašyta):
>1. patikrinti baterijos naudojimą (usage). Ten matosi, kada ekranas
>įjungtas ir kada telefonas "awake". Jei labai dažnai telefonas "prabunda" -
>galima gaudyt "kenkėjus" su BetterBatteryStats (aš nemoku).

Telefonas pats neprabunda niekad. Nepamenu pavadinimo programeles, bet
gaudziau kas cpu naudoja, bet viskas grazu buvo.

>2. pas mane BatteryMonitorWidget rašė log'ą kas 5 min į SD kortelę.
>Pakeitus loginimą į tel.atmintį kažkiek pagerėjo.  Taigi - patikrinti ir
>kitas aplikacijas.

Battery monitor widgeta issirasau tik po to kai patikrinu ar vistiek seda
akuams sisirasius nauja roma.

>3. Settings > Accounts and sync nuimti "Auto Sync" bei "Bacground data"- be
>šio market neveikia :(

Isjungta viskas ka tik leido setingais isjungt.

>4. Settings > Wireles & Networks > Mobile pasirinkti "use 2g networks",
>patikrinti wifi sleep nustatymus.

Isjungiau ir wifi ir mobile network.

>5. susitvarkyti startup (galima su "system tunner pro")
>6. notifications - kai pas save atjungiau, akumuliatoriaus naudojimas
>sumažėjo.

O su Leedroido isirasymu akumo laikymas buvo pagerejas nuo 1 iki 2 paru,
paskui po poros menesiu per viena vakara viskas apsiverte aukstyn kojom.
Dar pabandysiu koki kita roma isirasyt, bet linkstu prie to kad kazkas
hardwariskai kvailioja. Jei cpu butu pastoviai apkrautas tai androidas bent
jau kazkiek lagintu, o dabar viskas sukas idealiai (neskaitant persikrovimu
kai perkaista)