Tema: Re: HTC desire baterijos bedos
Autorius: Caponi
Data: 2012-05-30 22:08:38
Tarp kitko, tavo variantai (2 punktas :-)) uzvede ant vienos minties - paciam neteko susidurt, bet
ivairiuose forumuose ne karta esu mates visokiu mistiku (aparato issijunginejimai, nepasikrovimas,
padidintas batareikes edimas) su ivairiais aparatais, kuriu kaltininkas pasirodydavo esanti
atminties kortele, taigi, mano siulymas Andr'ui butu pamegint ta aparata be korteles palikt
nakciai...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi