Tema: Re: HTC desire baterijos bedos
Autorius: Rrr
Data: 2012-05-30 18:22:24
Tai gal koks procesas sukasi. Instalink System panel aps'a ir padaryk per nustatymus, kad rodytu visus procesus.

Desire'iui rekomenduoju paskutini Oxygen rom'a. Geriau neradau, svarus, viskas veikia, laiko ~4 dienas, naudoju jau virs pusmecio, esu pakeites particiju dydzius, svariai instaliuotam os'e lieka 325 MB vidines atminties (per akis), kai originaliam buvo vos ~75 MB.