Tema: Re: OnePlus 6
Autorius: Kesha
Data: 2018-05-21 08:30:45
bat0nas laid this down on his screen :
> Bet realiai.. jaučiu, kad chebra darot problemą ten, kur jos nėra.
> Dėl nenormaliai ištempto ekrano vis tiek ne viskas išnaudoja normaliai tą
> fullscreen'ą, tad maži ten nuostoliai.

truputį neskauda... o nx išvis ta nesamonė?

> Aš tik nesuprantu, ar pyktis dėl antakio yra dėl to, kad Apple tai padarė (o
> mes juk širdyje nekenčiame Apple), ar todėl, kad kiti nukopijavo (nes nebėra
> iš ko rinktis), ar todėl, kad tai iš tikro beryšio.

ne tai, kad be ryšio, bet visai ne į temą.
O dėl obuolio, tai su šiuo savo antakiu, tai būtent ir parodė ant kiek
vartotojai yra banda... pasakė, kad tik taip yra gerai ir psio, visi
pamažu irgi mekena, kad jo, visai nieko ir lyg nemaišo, kitiems dar ir
gražu.