Tema: Re: OnePlus 6
Autorius: bat0nas
Data: 2018-05-17 09:22:10
On 2018-05-16 23:02, Bronco wrote:

> Šiaip, geriau pirmus porą mėnesių jokių naujų modelių neimti. Taip būna
> paskui ramesnis gyvenimas. Be to, geriau pirmų rimtų apžvalgų sulaukt ir
> tada jau galvoti.
>
> O šiaip, tai už "nuostabųjį" notch jiems galima "padėkoti" ir praleisti
> 6-ą modelį. IMHO, bet nenustebino jie niekuo visiškai. Nei rimtos
> apsaugos nuo vandens, nei po ekranu montuojamo fingerprint, nei
> padoresnės baterijos :/ Stiklas subinėje irgi abejotinos vertės dalykas,
> ypač, esant galingiems viduriams. Dar testų nėra, bet aš tikrai
> [...]

Tai kad dabar notch'as - madingas :P Pažiūrėk paveiksliuką šiame
straipsnyje:
http://bgr.com/2018/03/06/iphone-x-vs-android-notch-copycats-good-lord-so-many/

Panašu, kad ir Android P jau bus notch compatible
(https://www.androidauthority.com/google-clock-android-p-notch-864525/).

Taip kad viskas čia gerai :D

Na o dėl stiklo pritariu. Namie turim 5T ir be abejo jis visada su
dėklu. Natūralu, kad ir 6'as bus nešiojamas tik su dėklu.

Laukiam testų. Akivaizdu, kad CPU nėra killer'is (toks pat montuojamas
ir kituose telefonuose). Tad vargiai ar pirmaus šis telefonas.