Tema: Re: OnePlus 6
Autorius: Bronco
Data: 2018-05-18 16:16:11
On 2018-05-18 13:39, Velokoraptus wrote:
> Stebiuosi kaip niekas nepaminejo dvieju vienodu kameru kurios skiriasi
> tik mpx, negi sunku buvo viena is ju ideti placiakampe arba tele kaip
> kad daro zamzungas arba lg ?

Sutinku. Bet šitą dalyką rašyti į minusus man ranka nekilo, nes esu net
kažkokią apžvalgą žiūrėjęs, kur gana normalus apžvalgininkas ir iš esmės
visą laiką kalbėjęs teisingus dalykus, pradėjęs kalbėti apie kameras
(berods, LG G6 apžvalgoje), staiga pasakė "gaila, jog įdėjo antrą kamerą
plačiakampę, geriau būtų įdėję portretams ir fonui sulieti..." :-/

Po to karto aš pradėjau galvoti, jog čia mano yra "iškreiptas" suvokimas
apie šitą reikalą, kai aš antros kameros norėčiau plačiakampės ir jokių
ten feikinių fonų suliejimų man nereikia :)

Iš viso, tas kamerų dauginimasis pumpuravimo metodu man atrodo kaip dar
viena debiliška mada. Nenustebsiu, jog greit turėsim telefonus ir su
keturiomis kameromis gale :) O kai jau ten kameros nebetilps, pradės vis
daugiau montuoti priekyje, na kad ir selfio ar video call fonas aplink
mordą būtų gražiai sulietas :)