Tema: Re: Stiklas pasiteisino
Autorius: Vytooks
Data: 2018-02-20 09:45:28
Neatrodo kad kampinį smūgį atlaikytų, nebent būtų iš titano. Mano flip
keisas tokią pačia nugarą turi + dar ir stiklą apsaugo.
Beje, sūnaus Oukitelas, iškritęs iš rankų, laiptinėje gerai pasirideno.
Jo silikoninis dėklas sušvelnino kampinį smūgį, korpuso blėkos
pasilankstė truputį, bet stiklas liko sveikas (buvo su plėvele). Ir
visas šitas malonumas buvo pirktas OEM