Tema: Re: Stiklas pasiteisino
Autorius: Vytooks
Data: 2018-02-19 09:14:41
Pardaviau aš kietą bamperį, nes su juo mano ir taip didelis Mi Max'as
patapo griozdu. Turiu ir flip keisą, tas atidarinėjamas dangtelis
sukelia daug nepatogumų, palyginus su stiklu. Visų stiklų ir plėvelių
kokybė stipriai skiriasi, man papuolė geras, olefobinis, bet kadangi
lipnus sluoksnis yra tik iš krašto, sudėjus stiklą su stiklu, tam tikru
kampu matosi interferencinė vaivorykštė ir sensorinis tinklelis, bet tai
ne bėda.
Tai gi, po visų bandymų apsistojau ties silikonine nugara ir geru stiklu.