Tema: Re: Android ragelis
Autorius: Aladdin
Data: 2017-12-21 07:31:35
Tu kalbi apie Android lankstumą, aš kalbu apie dizaino vientisumą, kas yra skirtingi dalykai. Ir čia
tik išimtinai mano asmeninė nuomonė, kurios niekam neperšu. Turėjau seniau Android 4.x, dabar esu su
Android 7.x. Pačiam Android dizaine situacija kiek pagerėjo, bet su apps'ų dizaino skirtumais tas
pats šūdas, nelabai kas ir keitėsi. Kad ir paėmus tuos pačius apps'ų analogus ką turiu ant iOS, na
kažkaip žiauriai nemalonu į juos žiūrėti, toks įspūdis kad visiškai skirtingos kontoros juos darė.

--
Sent from my home system