Tema: Re: Android ragelis
Autorius: Korke
Data: 2017-12-20 22:23:07
apie interfeiso UI skurduma kalba obuolistas, kur 10 metu tu negali:
1. desktope susidelioti ikonu/folderiu ne nuo virsaus kaires einant
desinen ir zemyn, o pvz. kaip nori... gal as noriu vienam ekrane tik
apacioje ekrano pvz keturias ikonas sudeti, o visa kita palikt tuscia.
2. wallpaperis isvis nereikalingas, nes jo nixuja nesimato per
ikonas/folderius kuriuos nepatrauksi.
3. widgetus, ant kuriu stume n metu obuolys, paskui tik pyyyst ir
padare...bet kazkaip per sikna, nes padeti TIK ten kur jie mano, kad
reikia ir niekur kitur, ir konfiguravimas ju isvis neegzistuoja.

i kitus subtiluus skirtumu jau nesileisiu, tebunie cia kiekvienam skoniui :)