Tema: Re: Android ragelis
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-18 19:09:13
Nu šituo požiūriu diskutuot beviltiška - mano galva visuose be išimties
telefonuose kamera reikalinga (ir tinkama) visokių etikečių ir skelbimų
nupaveikslavimui arba iš bėdos fotografavimui lauke šviečiant saulutei.
Tuo požiūriu Note 4 kamera puiki, kaip ir 99% visų kitų nevisai
noneiminių šiuolaikinių aparatų.
Dvigubos ir visaip kitaip pamandrintos kameros ir visokie bokeh'ai man
anei kiek įspūdžio nedaro :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/