Tema: Re: grąžinimas į amazon
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-10 13:27:04
2017.12.10 07:43, Linas Petkevičius rašė:

> Humanitarui? Odnohuistveno.

imho, 5 is 100 zmoniu yra sunkiau daiktus i dezes deliot nei zvakes
keist. profesionalius autosaltkalvius atmetam is imties.

> Man didzioji dalis tokiu vertybiu telpa į pora deziu, o kas netelpa  -
> atiduodu profesionalams.

> Taip, sitie argumenti gali buti svarbus. Man - ne. Kaina tikrai
> nustebino - pas mus uz kokybiska paslauga sitoje srityje dar labaai
> nedaug ima.

kainos ir kokybes santykis paaiskeja, kai islenda problemos. koki SLA
krovikai pasiraso, yra pilnas nuostoliu atlyginimas? tada ok.

> Taip - jei imsi krovikus, kurie prie stoties i save krauna. Bet sitas
> verslas pas mus jau yra civilizuotas. Teko naudotis versle, zinau, ka
> yra krauste kitiems klientams ir kaip jie i tai ziuri. Ar tu manai, kad
> ten idiotai dirba ir ju tikslas tik po teismus vaiskcioti del tavo
> drobinio paveikslo? Nes su tokia logika ir zvakes toliau keisti reikia
> paciam (subraizyti gi automobili gali), kirptis (vdrug aki isdurs) ir
> apendicita operuotis (kraugeriai, jiems tik pjaut).

nu kas be ko civilizacijos daugiau. bet va, darbo kontora kraustemes 2x
per metus - nebebuvo musu gan priziureti stalvirsiai tokie patys po to,
kaip bepaziuresi. realiai chuinia, bet zymiu, kad buvo kraustytasi yra.
ir cia ne tik stalvirsiai - yra nuostoliuku ir kitokiu. realiai nera
blogai, nuostoliu tikrai maziau nei 5%, bet daugiau nei 0%. durniausia,
kad tokiu nepamatuojamu yra: gyvent galima, bet estetika pagadinta.
o del operaciju, tai jo, buvo asmeniskai problemyciu del to, kad
tiesiogine to zodzio prasme nepakovojau - vietoj vienos proceduros
turesiu 2 rekonstrukcines operacijas. tsakant paprastas kvalifikuotas
gydytojas su atsakomybe uz savodarba butu padares viska gerai tada, kai
situacija buvo "karsta", tai vat kadangi nepadare taip, kaip galejo
padaryt, del kazkokiu priezasciu - turim ka turim: dabar top5 Lietuvoj
rekonstrukcines srities gydytojas darys 2 operacijas, turesiu ~10
lovadieniu. va taip va.
taip pat svieziai - apturejau luzhi pries pora sav - priimamajam
gydytojas sake "zjbs tiesus luzhis, nieko nereikia daryt, sugis
tiesiai", kaulas luzhes 3 vietose. gerai, akd nuejau pas korifeju tos
srities - padare taip kaip reikia. tiesa, kaulas jau buvo suauges, tai
malonumo be narkozes buvo tikrai tikrai mazai. ir tai realiai sake, kad
ciut ciut per velai, del to lauzimas rimtas gavosi. jeigu nebuciau
nuejes - velgi, pilna operacija su narkoze ir 5+ lovadieniais.
krc, ideja supratai - be kontroles kokybes kaip sau negausi. mazai yra
atsakomybes, o tie kurie atsakingi paprastai yra brangiausi ir geriausi
ir neimanoma prisisaukt ju, nes ju apkrovimas visr 100 proc.

> Bus taip pat, jeigu butum ta paveikslavezdamas sugadines pats.

kai krovikai daro jie nera 100% atsakingi, nes bbz kokia ten situacija
buvo, kad po pasandeliuotus daiktus rauseisi po poros dienu ir ispyrei i
deze su taurem - o pastebejei po dar menesio. vat ir bbz kas kaltas
tada. juk realiam gyvenime nebuna taip, kad krovikai is karto sudelioja
daiktus naujoje vietoje i jiems numatytas vietas. viskas lieka dezese
menesiais