Tema: Re: grąžinimas į amazon
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-29 21:35:57
On 2017-11-29 11:04, none wrote:
> Ar reikia grąžinti originalioj pakuotėj, ar galiu į bet ką supakuoti?
> Pas juos apie tai nė žodžio neužsimenama arba nerandu.

Visada geriau grąžinti taip, kaip gavai. Tada jie praras net teorinę
galimybe įrodinėti, jog grąžinant buvo "blogai supakuota".

Neaišku, konkrečiai apie kokią prekę šneki ir kada pirkta. Jei tik ką
nupirkta (30 d.) ir atsiųsta prekė tiesiog grąžinama dėl netinkamo
dydžio, spalvos, defekto ir pan., tai privalai siųsti originalioje
pakuotėje. O jei tai pagal garantiją siunčiamas seniau pirktas daiktas,
tai originali pakuotė neprivaloma, bet reikia labai gerai supakuoti. Dėl
šventos ramybės.

Jei pirkta ne iš paties amazon, o amazon markete, tai turėtų pardavėjas
tave informuoti, kaip tą daiktą supakuoti.

Bet principe, aš labai rekomenduočiau visada saugoti pakuotes garantinio
laikotarpio metu. Kartais tai palengvina gyvenimą.