Tema: Re: grąžinimas į amazon
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-09 22:30:42
2017.12.09 17:31, Linas Petkevičius rašė:
> Mano tevas irgi neiakip neisivazdavo, kaip masina galima varyti i
> servisa zvakiu keist. Nors visiskai to nemokejo.

nujauciu skirtumus:
1. kvalifikuotas darbas - zvakiu keitimas kvalifikuotesnis darbas uz
daiktu pakavima ir nesima
2. moralines vertes tarkim kad auto neturi, o as turiu dxja daiktu,
kurie man brangus ne materialine verte ir nenoriu kad jie nors kazkiek
nukentes
3. man gali but... per brangu samdyt, ypac zinant kad turiu dxja
patirties kraustymesi ir galiu gal kvalifikuotai pasiruost jam ir gan
dideliu tempu atlikt viska
4. yra darbu, kurie daromi lygiagreciai kraustymui: daiktu rusiaviams
ismetimui, pardavimui, atidavimui, palikimui ir t.t.
5. skirtingas darbo kokybes supratimas: dazniausias persikraustymo
nuostolis - apdauzyti kampai gali but skirtingai traktuojami kroviku ir
manes.
5. puikiai bronco parase - kas bus su pilkaja nuostoliu zona?
issipakuosiu drobini man dovanota (mazos materialines, bet dideles man
asmeniskai vertes) paveiksla po menesio naujoj vietoj, ir pamatysiu kad
skyle per viduri - kaip tada? nu realiai jau ir pats nebusiu 100%
tikras, kad krovikai padare ta nuostoli p.s. paprastai daiktu nedraudziu.