Tema: Re: dual sim? ar visi kariaujat ar cia man tik nesiseka :/
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-09 18:40:31
Sorry, daugiau nelabai pakomentuosiu, pasidalinau tik tuo, ką prisiminiau iš
panašių temų, pats su tuo susidūręs nebuvau ir vienintelis patarimas būtų
eksperimento tikslais pamėgint abi kortas palikt ant GSM.

Bet kažkodėl įtariu, kad galutiniam rezultate vistiek teks aparatą keist...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/