Tema: Re: dual sim? ar visi kariaujat ar cia man tik nesiseka :/
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-09 18:02:36
Nu pirma mintis - ne kartą ir newsuose buvo iškelta analogiška problema (tik
neakcentuojant dualSIM'o), konkretus kaltininkas taip ir nenustatytas
(telefonų ir provaiderių kombinacijos būdavo įvairios), bet faktas tas, kad,
jei neklystu, visiem be išimties padėdavo ryšio tipo perjungimas ant 2G
Only.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/