Tema: Re: Priglausciau OEMines 3 mygtuku ausines
Autorius: AurimasBar
Data: 2017-01-11 15:18:25
bet šeip įdomi logika -  tai jei naudoji kaip tik pačia geriausias perki.
jei kartais užsidedi, gali belenkoki š turėt..

"Vytook's"  parašė naujienų news:o558a5$nan$1@trimpas.omnitel.net...

kur tik einu ar važiuoju, visur su ausinėm, tai man ir pačios brangiausios
greit nusitampys, todėl išleist tam reikalui daugiau nei 3 € neapsimoka.